Monday, August 11, 2008

kak liza operation!!




dah bape ari x online ni....


psl bz sket bbrp ari neh...


smlm kak liza (my sis in law) operation kat SMC...


tekejut gak lah dgr news dari mak aku...


aku pun semalam gi ar SMC ...dahlah jalannye aku ingt2 lupe... seb bek smpai gak akhirnye..huhu...


smpai je kat SMC...


bed kak liza kosong....


rupe2nye dia ngah dalam O.T...ngah operation..HA!!!cepatnye...


yelah nak tgu lame2 watpe...


benda x gune tu harus dibuangkan????


apendix upenye.....agak besar jgklah apendix tu....seram dowh...


yang aku geli hatiny kak liza masa dah msuk dalam room die tu dia risau kitorang x de tmpat duduk..


die kata:sian korang xd tmpat duduk..


orng risaw die die plak risaw kat orang..haha...


dah lah arini birthday lan (her husband)....


x jd ar aku nak celeb ...


ikut plan awalnye aku ngan mak mmg nak wat suprise kat diorang...


tapi dah lain lak jadinye..dah kak liza xde..


seb bek aku x order lagi cake kat secret recipe ..huhu...




dalam pada menunggu kak liza ngah operate tu aku ngan kamarul ape lagi snap2 ar pic..tapi x leh ar nak tnjuk bbyak pasal byk kena sensored...haha...

No comments: