Tuesday, July 13, 2010

sakit tekak!

assalamualaikum...

hari ni abis clas pukul 1pm..
tetiba as rindu nk makan kfc..so saya tolong bawak dia pergi kfc alamanda..
ALAMANDA okay!!
warta tu sesakk! and saya belum kenal pasti kfc dekat bangi selain warta..
so kami decide pegi alamanda saje..lagipon tak jauh pon..10 or 15 minute kot~

had our lunch @ kfc..
da best part is AS BELANJA!!!
sayang as lebihhh lah..
haha

pusing2 alamanda..
while saya n dekna solat..tahu tak..as dgn erny pergi melaburkan sejumlah wang dekat famous amos..haiyaaa..tapi alhamdulillahh..dapat cookies free jugak..haha..makan free je lah aku nih....:))
pukul 4.20 kami balik..
amik Fauze.my classmate and we all pergi ke kedai gambar..fauze nak amik gambar pasport..
afta that..kami pergi cari kedai photostate..sb ade byk benda nak photocopy...pusing3..sampai kajang la bagai..
last2 pergi yg dekat depan UKM je..hahha

Lupe nk bgtau..
tadi clas BEL..kena wat presentation..
wahhh gigil~!
dah bape tahun tak wat presentation...tp semua nya alhamdulillah bjln lancarr..:))

main thing..
dah sebulan tekak saya sakit..
suara dah tak serupa orang..saya rindu suara saya..sedap ke tak peduli hape..
hehe :x

till then..

saya sayang semua orang sekeliling saya ..:)


No comments: