Friday, September 24, 2010

trip , feels , section one !

a part of section one's !

assalamualaikum...

semalam, both class mgt and acc cancel.. last minutes cancel pulak tuh.. semua org dah siap nk pegi class then dpt msg dr lecturer, ms sha ! while forward-ing the msg, classmates reply ajak breakfeast together..mmg ramai laahh..breakfast kat mapleyy sebelah hostel je !;p

makan punya makan,, terkeluar la plan pegi sungai gabai..haha..padahal masing2 duit dah takde..hahah.faham2 je lahh hari jumaat kan.. sharing isi minyak kereta semua n toll.. 4 cars yg pegi..my car,khai's car,aiman's car and remy's car..mmg semua org pon bermodalkan rm 5-6 je..haha..jadi jugak trip tuh..melayan adik2 section 1 kat sana..haish..yg aku pon dah macam bdk 18 tahun apehal..hahaha..

i love section one's ! hahaha

about feels.. in section one. my girl besties are bubu,erni and eqa.. we share everything..feeling suda semestinya okayh..erni dgn kisah cintanya,bubu dengan kisah sayangnya, eqa dengan cerita motivasinya....and aku ?? hehe.. dr awal aku takmau terjebak dlm apa2 perasan yg berkait dengan cinta untuk sem 1 ni..haha tapi apa dah jadi...hahahh.. tapi still boleh avoid ! alhamdulillah..aku tahu dia bukan untuk aku ! =)


No comments: