Wednesday, July 15, 2009

nur faizela..im gonna miss u..


kak ela with jia chun..

aku n kak ela..

huhuhu(curently crying)
aku x tau kenapa..
aku sgt tersentuh waktu ini.
ceyh..
tp mmg betul aku touching sgt skg ni..
today last day kak ela kat ofis..
aku tetibe je sebak bile kak ela ckp
' dek,,lagi setengah jam je .'
uishhh..
nooo..
aku rase ditnggalkan..
bukan saje ditinggalkan camtu je..
tapi ditinggalkan dengan tnggungjawab yg uh..x terlarat nak tanggung..
aku tak tau kenapa aku rasa camni.
sedangkan aku baru kenal kak ela kurang dari 30 hari..
myb kak ela terlalu baik org nye..
pendengar yang setia,
penasihat yang bagus,
kawan yang setia,
dan aku rasa dia dah anggap aku macam adik die..
die ajar aku dgn ikhlas... aku dapat rasa tu
tetibe je terbayang pertama kali aku jumpa die..
dia amikkan kerusi untuk aku n letakkan sebelah kerusi die..
die ajar aku satu-satu pasal keje yg bakal aku buat...
alhamdulillah aku cpt faham ape yg die ajar..
aku pun cepat je selesa ngan die..
ingat lagi time aku dah rasa cam nak benti keje..
die nasihat kan aku..
smpai aku rasa x nak benti keje..
ingat lagi masa aku ade masalah,ade konflik..
die tgur aku macam tegur adik sendiri..
aku x kisah..
aku terima...
byk kata2 die yg mmg boleh diterima..
aku x tau..macam mane keadaan aku kat ofis tanpa kak ela..
mst clumsy giler..
klu tetibe ade customer walk in nnt.
ya Allah,kuatkanlah semangat aku..

to kak ela..
thanks 4 everythings..
ekin syg kak ela sgt..

kak ela tinggalkan ekin time ekin btl2 perlukan kak ela..
kak ela,u know it rite..
ekin kena kuat en..
hehe.
bertahan!!
thanx yea kak ela..

No comments: