Friday, July 31, 2009

ekiN punye cerita this week..

start mane ekh..
hermmm..ok..
start from last sunday..
aku ngan kak diela register fer decoration class with loveliana cakes..(sape penah dengar??angkat jari....=p)
class tu start kul 9am..so aku bertolak dr umah kul 8.10..hehe
kerana keterlewatan bangun pagi..hehe..
maklum la malam sebelumnye aku gi tgk movie ngan fara kat klang n trus pegi putrajaya..
saje2 tgk keindahan malam..ehe..
back to class<---
aku pun drove my car pg bangi dgn kelajuan sederhana(eceyh..)
sampai kat putrajaya nak naik flyover tu..
eeeeeeiiiitttttt......kta aku berpusing2..tuhan je yg tahu perasaan aku time tuh..
kak diela da beristighfar panjang dah..
then engine mati...keta dalam keadaan songsang(aduyhh..ayat xble bla)
kak diela ckp "ekin jgn panic...start kite jalan slow2"
gila x panic..
aku yg rasa stering tu...panic giler ar..
pastu aku bawak je slow2..
pastu nak naik fly over lagi 1..kat limkokwing tu..
harhhhhh...keta aku hilang kawlan lagi.....
eeeeiiiitttt..duuum(ceyh siap ade sound effect)..
this time bumper keta tu dah berlanggar nga devider jalan..
alhamdulillah xde keta yg lalu time tu..
if ade mst kitrg da kena langgar then kete tu terbalik the terjatuh kat bawah(bawah tu ade highway lagi)...fuhhh..ngeriii..!
kali ni mmg da takut sgt nak drive balik..
kak diela kate..
ekin tenang bawak slow2..
smp depan kite berhenti..
aku sambung drive lagi...
ade kete myvi kat depan tu..so kitrg stop kat blkg ket myvi tu..
kak diela trus pgil abg tu..
die kate die pun accident...kat jaln yg same dan cara accident yg same..
dlm 5minit pastuh..
keta peronda kajang silk dtg..
n die kate keta aku boleh jalan lagi..
thn,,aku dgn berani x beraninye terus kan je perjalanan menuju destinasi (fuhhh..ayat poyo lagik)..
.................
................
................



to be continue...=p

No comments: