Wednesday, August 5, 2009

the story-episode 2

afta da smpai kat destinasi kitrg tu..aku pun tgu lah cikgu aku balik dari mane tah..sambil mulut aku ni xabis bercerita kat org2 yg dtg class tu jugak...ala cerita pasal aku accident tu..hhehe..
balik tu mmg bawa keta macam time aku nak amik jpj test yg ade abg JPJ yg konon garang tapi gatal tu..ala2 sopan..klu nak turun dr flyover..bergegar jantungku..hihi..
alhamdulillahh..ok selamat sampai umah dalam ku 7++..
mane x selamatnye..time aku ngah blaja ngan cikgu aku tu kak diela pegi kedai tayar n said "u kasi tukar i punye tayar paling baik punye"(itu ayat2 org da takut sebenarnye bukan berlagak..sekali lagi ditegaskan dah TAKUT bukan BERLAGAK) ...hehe..
sampai kat umah je....ceyh mulut aku seperti biasa..
kecoyh cite keta berpusing 360 degrees..
hhe..
pastu kena marah lak..
"ko tu yg bawak keta laju"
eeeee...bengang sampai nanges tau..
bukan nak kesian ke..ade ke marah..
abang aku la..
hemmm..lantak ar die..


emm.ehem2...nak tegok pics cake yg aku wat x???
em..

nak???







nak x???








ckplah nak ke xnak????








x dgr..???






hhahaaa..





tunggu next entry..
hehe..

No comments: