Wednesday, September 9, 2009

090909



fake smile gilegile!
so called wonderful date..uhh
last nite..ups not nite actly..early morning around 1 am like that..
jay kasik text on YM..
he wished bout da date..
sumpah doe aku x hengat..
aku ngan gaya bodoh gi tanya balik
"wondrful date???"
hahha..
and he told me 090909
ohh..uhuhu
baru le pale otak kembali berfungsi..ehhe
lately aku cam org bangang kott..
i dun noe Y..
urmm i know actually..
missing HIM soo much..
damn bangang kot die buat aku rindu kat die..
ouch bukan salah die kot..
aku yg salah..
uhuh..x bagitau die..
urmm.=((

hari ni kan mmg eee..
aku bukan x bersyukur dapat keje kat maybank tu.
tapi time aku beria2 mintak dulu xnak plk panggil..
n now bile aku da start my biz
baru la nak panggil en.
pening2..
aku x taw nak gi ke taknak..
2 2 pun penting gak enn...
rase cam nak rewind je balik ari ni..
n reject call from mybank tadi..
xlah aku jadi camni..
kan3..

hilang mood aku wat cookies arini..
x dapat target pun cookies arini..
sorry staffs!!!aku moody tadi..
layan je la ye..
huhu..

emm..
stop kat sini..
tdo.
bye.
to him>
thanks.

No comments: