Tuesday, September 29, 2009

im back..!

sgt kejam en aku ni..
meninggalkan blog ni kesunyian
tanpa di update2..

no story,
no raya greetings,
no pictures...

maafkan aku ye sang blog..
heheh..
lately...sgtt....sibuk???
tak sibuk tapi takde mood..
online sahaja tanpa update..

time aku bersiarsiar di blog org lain
rasa cam nak update je blog aku..
tapi bile da type..
hampehhh..
tak nak publish..
takde story best..
huhu..

i got an job offer...again..!!
sime darby....
ooo noooo..
pening2...
nk jugak keje kat situ..
kat sini pun nak jugak..
tolong aku..

haaa....!!!!
ape kate resign aja duadua...
n duduk rumah je memasak untuk suami dan anakanak..
hahahaahha
mesti syok en..

tapi jadi satu masalah laagi..
mane suami?
mane anakanak?
warghhhh...aku belum kawen eh???
hahhaha..

ekin gila

haha..
hati masih kosong...
emmm...
that day kan...
i was proposed by someone..
hahaah
sorry babe..
im not ready yet..
kawankawan dulu yea!


30th sept 2009..
aku di sahkan demam..
dan diberi kan
"medical certificate"
yg melayakkan aku tak pergi bekerja..
gembira sikit..
tapi kepala berat macam ade proton persona parking kat atas ni..
mata ni pun cam berlarilari nak keluar dari tempat sepatutnye..
tekak pulak perit sgt seolah ade pisau yg menoreh2 dirinya..
sakettt tawu!!

jap nak gi survey sime darby tuh!!

hotlink cam vavi sgtsgt...
x bole reply mcg..
call pun susa...
vavi!!!

hahahaha!!



bye sayang...[^.^]v

No comments: