Saturday, March 27, 2010

*lebih berat dari STPM*

assalamualaikum...

hari ini aku dapat surat..formal letter..isi surat tu betul2 buat aku terperanjat..rasa nak pengsan pon ada..inilah antara ujian berat dalam hidup aku dalam 21 tahun ni..tapi aku belum ready nak bagitahu orang lain pasal isi surat tu..kebetulan masa aku buka surat tu aku tgh IM ngan kawan aku..aku terus gitau dia..aku tak tahu lah nak buat apa sekarang,nak kata apa pon dah tak tahu..itu mmg kesilapan aku dulu..masa tu tak matang lagi..fikir nak lari je dari masalah bukan nak selesaikan..aku pon dah taknak menyesal lagi..nk ikutkan dah terlalu banyak kesilapan aku yng mengakibatkan penyesalan..tp aku kena redha..ini ketentuan hidup aku..aku yang tersilap pilih jalan..tpi aku kena positif! apa pon yang berlaku msti ada hikmah dsebaliknya..mungkin pasni mungkin aku lebih pandai menilai mana yang lebih baik untuk diri aku..insyaAllah..~!

doa saja lah terbaik untuk diri dan masa depan aku...ameeen~

No comments: