Monday, March 15, 2010

port dickson lagi..!

apa sahaja yang berwarna merah dlm gambar diatas adalah
CINTA HATI saya!
assalamualaikum,hye n haloo..




13 feb 2010,pergi PD utk family day..13 march 2010 pergi untuk holiday bersama kawan2.. masih di tempat yg sama..Glory Beach Resort..tapi kegembiraan yang berbeza..family day happy yang ekstremm sgtt..holiday with friends pulak..ok best jugak..entahlah..tak boleh nak compare lahh..dua2 kegembiraan dia berbeza..sbb u all pon tahu im a family girl..




activity :


check in,


solat,


bbq,


cakapcakap,


gelaksikit,


gelakbanyak.


nyanyi,


play guitar,


tido,


breakfast,


swimming,


naik boat,


camwhore,


cakapcakap,


lunch,


tgk tv,


tido,


siapsiap,


check out,


balik rumah.





saya gembira tapi tak gembira sangat sbb sehari sebelum pergi duit saya hilang rm200..duit holiday ni sebenarnya..nak buat macam mana lagi..dah hilang..ganti saja lahh.. puaslah saya gembirakan hati saya..ada jugak gelak sikit2..kawan2 sorry saya begini..saya sebenarnya lebih dari apa yang anda lihat..gambar?uploader tak berfungsi dengan baik..mungkin next time..atau tgk saja lah kat facebook saya..tak private pon rasanya..


p/s:sory article ni poyo sedikit..





No comments: