Friday, June 1, 2012

dominan otak kanan



Assalamualaikum..

Aku mmg bukan insan sempurna , ye..setiap dari kita melakukan kesilapan .. aku juga.. mohon maaf dari hati buat semua, mak abah , abang2, kakak2 , sahabat tercinta..

Aku ini orang yang baru belajar .. terlaluu banyakk sangat khilafnya... :(
tapi hati ni nak sangat belajar benda baru lagi2 perkara yang Allah redha .. tapi aku sedar aku ini orang jahil . banyak silapnya . tp yakinlah.hati aku niat hanya untuk Allah ..

disini , aku perlu kamu.. sahabatku. pendorong semangat.. kalau ada silap aku tegurla .. mcm yang kita janji.. tegur yang bagi jelas , supaya aku jelas, kamu juga jelas.. aku mohon .. jangan zalimi hati ni .. aku orang baru .,bimbang si "putus asa' datang menerjah .. sekali lagi aku tekankan , kalau benar ada silap ku dengan kamu semua.. maaf sangat2 .. sungguh itu bukan dengan niat untuk menyakitimu..kerana Allah swt aku menyayangi kamu semua...

Asif jiddan , klu ada yng rasa aku ckp tp perlaksanaan tidak seiring ..
mohon kamu bimbing aku :'(

terima kasih pada yang pernah menegur


#kaunselor kata saya dominan menggunakan otak kanan

No comments: