Monday, November 2, 2009

cerita semalam.di waktu malam.

dua hari bulan sebelas dua ribu sembilan.
pukul lapan malam..

lepas solat maghrib,
aku yg masih bertelekung tetibe je dpt idea..tenggg..!!!
dengan penuh exited..ntaah inspirasi mane aku dapat..

aku ajak epul,kak jue,kamarul n kak tini pegi putrajaya..
nak wat pe?
saje jalanjalan..menikmati keindahan malam ciptaan tuhan
hihi..geli hati sikit..sbb macam pelancong dr UGANDA pulak kitorg..
pose n amik gmbar kat dataran putrajaya..haha
macamla jauh sgt banting -putrajaya tu..


actually time siang hr tu kitorang sgtsgt bosan kt umah..
plan nk gi cameron la,PD la, lastly duk umah je..tido sampai letih..
bangun tido je blurrrr..hehe..over tido!!!

tu yang malam merayau macam kelawar..


pukul 9.00 dr banting..9.40 smpai dataran putrajaya..
dalam suasana sejuksejuk lepas hujan...
ape lagi..pasang langkah,pose,senyum,click!!!...uish silau flash...
haha...snap pic la...ape lgi...
then jalan sampai SOUQ tu..takde org pun..ade abang guard je..
jalan..snap..jalan lagi..snap lagi...haha..

pastu naik keta lagi..
plan nak benti kat bridge yg cantek tu..
aduiiii..ade keta polis lak..die tk bg benti..
so kitorg dalam keta jela..
abg aku drove ngan kelajuan 10km/h kott..
hihi....


balik singgah cyberjaya..jenguk office lama...
huhu...
then terus je balik banting..
penat tapi seronok..

ceritacerita ngan cerita yang menyeramkan..
huuuuuuuuuuu...
pastu tidoooo!!!

fyi; if ade typing eror huruf A tu...takyah gelak...key A aku ni cam hampeh..nk kena hentak ni..;)






*perasan tak dalam story ni aku cakap..kitorang bnyk snap pic kan?tapi satu pun aku tak upload kat cni kan....haha...malas!!gambar aku tak cantek!

No comments: