Tuesday, November 10, 2009

kemeriahan bersama

semalam pegi bukit tinggi..tujuan??..tengok movie..
movie ape?..da sampai kat cinema pun tak decide lagi nk tgk ape.
aku nak sgt tgk pisau cukur..just bcz of got fazura inside the film..
i like fazura so big much..oke...ko tak minat..diam!!heheh..
tapi satu-satunya jejaka dlm group kitrg smlm beria-ia takmo tgk pisau cukur..
hufzs....penat tau berdebatt ngan die..nak menang je..

lastly aku gak yang mengalah..oke fine..ikut cakap ko,pejul..
JENIFFER's BODY..tak kisah la..megan fox pun not bad jugak..
huhu..seram sket..tapi cam tak berakhlak...hhaha..apeda aku ni
da cite pun cite omputih..mmg le begitu..haha..yela aku ni kan "BAIK"
hahhahaha..perasan tak hengat..

eh-eh before gi movie tu kitorg pegi makan dulu..
lisa n qila lapar..oke..aku ngaku aku pun lapar jugak hehe..
seperti biasa RASAMAS menjadi pilihan.
makan sampai kenyang..sampai tak sempat nak snap pictures banyakbanyak..
padahal dari dalam kereta qila da cakap..
"arini kite amik gambar banyakbanyak sangat taw!!"
hampeh..tak ingat sgt nak snapping...
bkn tak ingat tak sempat..masing-masing khusyuk enjoy the foods..

*whole chiken wif black paper

*nasi ayam

*garlic bread

*soup

*air grape.

all of us ate a same foods....same taste kan?sedapsedap semua..
this time sume cukup rasa..soup die pon da tak rasa besi..
hehe..
ini adalah saya.

dalam cinema kot~~~

all of us

miss sweet aqila n miss talk a lot liesa..=)

afta makan pegi surveysurvey baju..
time's up 4.20 masuk cinema..
6 ++ keluar cinema..cari baju for me..
puas pusing 1 aeon tu..
boley dapat sehelai baju je??..hehe
pastu gi big apple beli donut..
then drove balik..

enjoy sangatsangat..this my 1st time hangout dgn diorg.
mean watching movie +shopping together till nite la..
thanks ye besties..

*sat lagi nak bertolak gi langkawi for 4 days..
tak boleh online kot..bcz im not a broadband user..
hopefully ade wi-fi la kat hotel tuh..
i just bring this lappy..

No comments: