Thursday, November 5, 2009

orange cake!

alooo..

minggu ni best kot pasal kat rumah tak sunyi..
kak jue(my new SIL)balik cuti kat banting.
since matrik cuti sem kan so die balik la banting nak jumpe her beloved husband en..
kak tini pun tgh study week..so kamarul ajak die balik banting..
ade jugak kawan tido..aku ni tak suke dah tido sorang2..
boringla..lagipun skang ni da takde bergayut lame2 waktu malam..
well..single kan....
huhu..

since da ramai kat umah ni..c
waktu siang malam kitorang di penuhi ngan activity..
cooking cooking cooking !!
pastu makannnn smpai muntah..
ahaha..

seriously ari isnin malam aku da peningpening..
tekak da loya...
gara-gara makan tak henti2..

breakfast.
nasi lemak kot..(lupe la.)

pukul 11am
kamarul masak sizzling yee mee..
aku mmg tak leh tolak ni weyh.!

pukul 123o
lunch..
ikan bakar n pelbagai lagi

pukul 4
aku buat kek orange..
panas2 makan..fuhh sedap seyh!!
mulut aku tak habishabis cakap "uhh sedapnyeee"

pukul 5
kamarul n kak tini bergabung tenaga masak lagi
bolognese spagethi..
fav aku jugak!!!

malam..
da tak boleh masuk..
da full giler..
smpai pening2..
darah tinggi kot..
bukan aku je tapi most of us..
sebab dilanda wabak 'makan tak berenti.'

selasa aku terus nekad nak diet n take JUS MatE 5!!
ha kawww..
balas dendam!!!

hahhaa
seronok gak ar..
makan+muntah..
orange cake + bolognese spagetti.

No comments: