Friday, February 19, 2010

malam ini tidur berdua ;)

hye and hallo..

aku rasa dah berpuluh-puluh kali aku baca doa sebelum tido..[cehh..mentang2 doa tido tu pendek je]heee...:p...mata belum nak tido lagi...eh..tengok title tu..heee :)..malam ni tidur dengan dany..my nephew...dah 3 malam dah dia beria2 nak tidur dengan achu...dia ni bukan senang nak tidur ngan orang lain selain parent dia...seingat aku dalam 3 tahun ni baru sekali dia tidur ngan mak aku..tu pun puas dia angkut bantal dia la,blanket dia masuk bilik mak aku..hehe..entah kenapa dua hari lepas dia cakap "dany nak tido acu banyak2"..mean dia nak tido ngan aku banyak kali lah..aku ingat dia main2 je..but seriously..bila malam..mama dia panggil balik rumah..dia kata "dany nak tido achu lahh"..hahhaa...dua malam sebelum ni..tido dengan diya sekali..tapi malam ni tinggal kami berdua je..diya kena balik rumah parent dia pulak..:(

siang tadi,
pegi sekolah..kemas kelas sikit....demam sebenarnya...tapi semangat jugak...sbb ari jumaat lepas tak sempat nak kemas sangat excited nak pergi amik tshirt kat MyT..:)..lunch dengan fara n eyra dekat kelas..pukul 3++..gerak balik sbb kena tipu..kononnye ade tugu negara bergerak singgah kat balai polis berhampiran..hahaha....mengundang betul....haih...btw..thanks alot to fara n eyra....sampai semua kena resdung pasal banyak habuk..hehe..sorry :)

afta maghrib,
temankan fara pergi clinic cekik darah and berbau tak harum..wekkk....nasib baik aku punya hidung tak brpe nak boleh menghidu bau..selamat~!takpe lah janji dapat MC..haha

balik terus saja layan diya,dany,dania,syamil :))))

No comments: