Tuesday, April 19, 2011

nak nangisssss!!

Assalamualaikum...


wuaaaaa.. !! perkara yang paling aku takut..macam nak berlaku je...:'(

sebolehnya aku taknak salahkan keadaan sebab ini dah tertulis untuk aku..dugaan semasa final...

aku dah susun semua perkara , elakkan gangguan macam ni.. !!
bina ukhuwah dengan baik, semampu yang boleh..
masalah yg ade pon alhamdulillah ,try to manage sebaik mungkin..hold dulu smp lepas final..
dan yang berkenaan pun setuju untuk setle lepas final..dan kami dah pun perbaiki ukhuwah dan berusaha untuk jadi lebih baik dari sebelumnya..
masalah hati yang haritu pun ,dah berjaya aku ubati ..sekurang-kurang melepasi waktu perit ni..

tapi..secara perlahan,datang dari sudut yang berbeza..yang tak sangka2..
itu lah yang dikatakan..kita cume mampu merancang, tapi Allah dah tentukan apa yang lebih baik buat kita..

mungkin buat masa sekarang..ini adelah ujian dan dugaan buat aku..
tpi tak tahu satu hari nanti..ini lah hikmah nya..

aku percaya..aku lakukan ini semua sebagai satu tanggungjawab..
walaupun aku ada kesempatan yang lebih memudahkan aku..
tp demi fikirkan sahabat2..aku lakukan..
tp nak buat macam mana, ketentuan mungkin tak sama seperti apa yang aku rancang..

semoga ini semua, buat aku lebih kuat menghadapi ujian dalam waktu2 getir macam ni..
semoga aku masih boleh strive untuk final dan capai apa yang aku nak sem lepas..tebus semula apa yang aku tak dapat sem lepas..demi satu matlamat yang aku dan Allah sahaja yang tahu..

" Ya Allah, berikanlah pahala dalam musibahku ini dan berilah ganti kepadaku yang lebih baik daripadanya

4 comments:

alya malique said...

kte rase pengalaman sebelum ni da byk kuatkan kite. kan??

ekiN!! said...

haha yes3.. kalau dalam bahasa bisnes.. routine problem.. eh .. yeke.. cam salah je.. ah lantak le.. hehe

alya malique said...

hahahaha.. ntahlaa ek.. saya ni xlepas dip bisnes lagi.. hahaha

ekiN!! said...

haha.. kira okay la tuh.. hehe:D