Wednesday, May 23, 2012

setitis dari kelopak mata

Assalamualaikum..

Ahlan ya rejab .. dah 2 rejab dah . maknanya ramadhan hampir tiba ..

Saat aku menaip post ni.. aku sdang diuji dengan sakit dari Allah ... terima kasih Allah ,
supaya aku lupa kejap pasal sakit .. aku memilih utk update blog ni .. :)

Tengahhari ni baru sampai dari bangi .. 3 hari menjalankan tugas kat bangi .. lepas rindu pada nani , dandan dan yang lain2 .. hari isnin malam ada meeting MPP .. everything goes well .. sir nasir n miss aida banyak ajar benda baru , protokol etc.. inshaAllah , ilmu tu aku akan manfaatkan :)

Semalam hari ulangtahun Abe yang ke 24 , moga Allah sentiasa liimpahkan rahmatNya keatas Abe, & sentiasa dpelihara dari fitnah..sahabat baik ku .. doaku sentiasa mengiringi :').
makan2 malam tadi ada Arif, Bayu , Asyhraf , Khai , Bote , Abe , Dandan n nani .. mungkin lagi.. sronok kalau ika sekali .. tp xpe lahh .. xd rezeki.
Happy Birthday Abe ..=)

Dalam aku meraikan sahabat baik aku tu .aku terfikir , banyak yng perlu aku baiki tentang diriku .. kami memang cuba menjaga batas pergaulan .. tapi benar2 terjaga kah ? bagaimana nilai wanita muslimah dalam diri aku yang aku idam2kan, berkurangkah nilai maruah wanitaku .. apa kah yang aku perjuangkan dalam diriku terlaksana .. aku akui , sifat ramah .." kakak - kakak" yang ada dalam diri mungkin sedikit menyukarkan aku untuk mengawal lidah , pergaulan .. :'(


Ya Allah , ampuni aku , jauhkan aku dari azab kubur, jauhkan aku dari azb api nerakaMU, jauhkan aku dari fitnah dunia.. aameeen ...

Aku mohon aku beri aku kekuatan dalam menjaga batas-batas diriku dalam bersahabat keranaNya ini . semoga Allah makbulkan doaku menjadi muslimah sejati .. :'(
walaupun aku kelihatan teruk dalam gambar ni .huhu..
muka hampir demam

ini sahabat terhebat ;')
semoga Allah melindungi mereka..


teman-teman yang masih tak jemu mengingati . Jazakumullahu khairan katsira..Alhamdulillah

No comments: