Sunday, May 24, 2009

aku masih disayangi..!!

mule2 rasa mcm xnak blogging je arini..
tapi dah malam2 ni tetibe teringat yang rupenye ade lagi insan menyayangi aku..
that's fara...my bestest bestfriend...di bahek bangat..
die taw aku dalam stress..so she does her best to make me happy;)
semalm lagi aku dah stress...
so she called me and suruh aku dtg mah die..
guess wat??
kitorang wat choc donut..emm yummiee;p
aku yg taw skit dlm pembuatan bread n pastry ni ajar ar die skit2..
risaw jgk klu ape yg aku ajar tu x jadi..tapi akhirnye...ewww jadi dowh our donut..
fara x abes proud of herself yang berjaya cairkan cookin' choc gune style double boiler..haha
aku pun bangga tuk ko...;D..
mama die n faiqah boring dgr die puji diri sendiri..
aku n faiqah pun bentuk2 kan donut tu...cute dowh..
tapi smlm aku x bawa sebarang camera pun..so xdpt snap pic donut yg cute lagi lembut tu..
total donut tu 24 pcs/2 dozen ..haaha fara gelak bile aku cakp donut kite ade 2 dozen..
yg sgt funny nye...die ckp kt mnm2 ptg nak makan donut kite ni...tapi kitorang just dpt makn choc donut tu pukut 7pm..faiqah kate sarapn malam..ahakzz..i agree..
1 dozen choc n 1 more original flavour..mama die suke yg original..aku pun..muak deh choc2 neh..
totally mood = happy sangat ngan fara..thanx cyg..luv u sgt2..<33

2nd happiest day wif her

tgh2 YM...around 2.45pm fara call..
"ekin,bz x"
"dah x ,nape"i said
"teman aku gi mcD jap..jumpa naem nak kasi barang"
"okeh"
(naem tuh senior die kat kym..yg selalu tumpang die balik selangor)

3.00pm fara pick me up..this time use her car..
smp kat mcD si naem tuh x smpy2 lagi..
so kitorang chat2..
hemm..afta a few minutes naem tu pun sampai..
die x masuk pown...2 mnt je kot..die amik barang n trs bla..
then kitorang makan ice cream smbil dreaming nak bukak bistro haha..
cite2 melampai..
afta that fara ajak gi pantai morib..
kitorang suke pegi tgk laut...even kat situ airnye tak bape cantik..
tapi lantaklah..tenang dowh tgk ombak..
pastu ade bangladeshi dtg bawak jala...
kitorang pun macam sengal xpenah tengok orang jala ikan..
act aku ade record mamat bangla tu tebar jala die..tapi kat phone fara..
nnt klu dah blutut aku kasi upload sini keyh..

mood arini = masih sangat happy...thanx sgt2 wahai fara ku...
syg kau sgt2..

wroten by-ekiN!

No comments: