Friday, May 22, 2009

nangess puas-puas..

kawan baik itu seharusnye slalu ade waktu susah senang rite..?
kawan baik itu sentiasa support kite dalam ape jua situasi kan..?
kawan baik itu tidak akan bercakap tentang keburukan kite pada yang lain kan..?
kawan baik itu xkan buat orang lain benci pada kita kan..?
kawan baik itu xkan jatuhkan kite demi dirinya sendiri kan..?
kawan baik itu harus simpan segala rahsia yang telah di amanahkan padanya kan..?

aku xpenah terfikir die akan melakukan semua yg bercanggah dengn tugasnya sebagai kawan baik.
tapi its done..
aku bertegas masih mahu percayakan die lagi..
tapi terlalu banyak bukti menunjukkan ketidaksetiaan die..

bertahun-tahun bersama-sama atas ikatan kawan baik..
tiada rahsia lagi antara kami..
aku meletakkan kepercayaanku setinggi-tingginye..
tapi dia musnahkan itu semata-mata kerana publisiti..

kesilapan aku terlalu percaya janji setia die
kesilapan aku beri segala rahsia

aku baru tahu kenapa di awal perkenalan dengan die
ramai sangat bantah..
tapi aku tak peduli..
tapi aku tetap setia..

apa aku harus melupakan saje die
apa salahnye hidup tanpa seorang kawan baik kan..

No comments: