Thursday, May 21, 2009

a happy day with dany vs diya!

arini aku bgn sangat awal(awal ke??)
da la pening kpale smlm drive pegi n blik from tg.karang..
ayah ngah balik dr umrah..
(bkn ke patutnye tgu kat airport)hehe..
tapi my aunties kate pg trs tg.karang..
alhamdulillah ayah ngah look very sihat..
ye ar risau jugak die pegi sorang je kali ni..
tapi semangat die mmg kuat..
dlu die penah strok tapi xlame...
disebabkan semangat die x lemah die berusaha untuk berjalan mcm biasa balik..ye lah before this die active sgt..
ekin salute lah ayah ngah..;)

back to this morning..
dalam kepala yang agak pening2 tu..
tibe je dgr suara dany nyanyi
"jong2 inai mak ipong raja aji(die tataw sbut wali kowt)"
hha.....
diya yang tido sebelah aku pun bangun dgr dany nyanyi lagu tuh..
aku pelik mane budak nih taw lagu nih..
die ulang lagu tu many times..
aku da gelak..
pastu epul ckp..
smlm die ikut mama die pegi skolah.
mama die ajar her student lagu tu..
tu yang di hafal sgt..
haha..
dany2..
pastu diya pun ckp..
"acu diya nak nyanyi lagu mcm dany tuh"
sudah...aku kena ajar diya nyanyi pulak..
lastly....satu rumah dah berjangkit nyanyi lagu jong inai tuh..
haha..
nnt aku letak video die nyanyi lagu tu keyh..
klu die nak nyanyi lagi la..
hehe..

okayh..nak titow dlu..
papai..

No comments: