Monday, May 18, 2009

teacher ke???

salam to readers...(Ade ke??)hehe..
pagi2 tadi aku boring sangat pastu
aku pun melayan lah si dany..yang arini tetibe je jadi baik sangat..
afta mandi kan dany...die pun layan wonderpet..
aku pun suka usik2 die..
aku ckp la "dany ni asyik tgk tv je..sape nak bayar bil elektrik...?"
haha...
taw tak ape die buat..die panjat almari dkt suis tu n swicth off tv..
haha..guling2 aku ketawa..
budak x smp 3 tahun leh paham aku perli die....
aku on kan blik tv tu.sian pulak.. kat die..
die sangat baik arini..tgk tv pun diam je..duk elok2 kat sofa..
kadang2 die nyanyi..
alif ba ta sa jim ha ho..smp situ je taw..

jadi teacher..
dalm pukul 8.30 pm td kak ojie called..
die minta tolong ajar anas math..
huhu..aku???aku bkn teror math...mybe sebab aku penah jadi cikgu..
diorang beri kepercayaan kat aku..ahhaaa.
aku pun gi la umah kak ojie..
ajar fraction....
kdg2 aku pun confuse..ye ar da lame meninggalkan alam fraction ni..
haha.
tapi ok lah..alhamdulilllah anas pun bnyk fhm ape yang aku tau..
tapi eja suh singgah mah die masa balik....the problem is aku balik tu da malam sangat..
aku rasa eja pun da tido so aku trus je ah balik..
rasa bersalah pun ada..
tapi xpe2..aku da sms die da..

balik umah je my bro ckp wireless umah aku dah elok balik..
wah..melantak2 la aku..

oklahh..
kurasa cukup sampai di sini...
chewwah..
haha

No comments: