Sunday, December 20, 2009

HAPPY BELATED BIRTHDAY!

bulan disember ni mmg bulan aku..eceywah..bulan birthday aku.kawankawan baik,kawan biasa,scousin tersayang,exboss n mak aku..

1st dec : lisa's birthday
3rd dec : miss melisas's birthday
4th dec :syafiq's (bf qila)birthday
5th dec :MY BIRTHDAY
10th dec :lin & kak lin 's birthday
16th dec : aqila's birthday
20th dec :my mom's birthday

happy belated birthday ya semua!!!!!


dalam semua2 birthday di atas..tak semua yang aku bg hadiah n cake.
sms wish sahaja memandangkan itu yg paling murah andd bernilai kott..
haha..alasan org kedekutt..bukan kedekutlah...jimatt~haha

on 18th dec,aku n kawankawan buat satu suprise party(kot~) kecil je....untuk qila..plan wif her boyf..hehe..tarraaaaaaaa....die mmg betul2 suprise..keh3...

pic ini dicuri dari blog aqila..

cupcake by eridanys cuppies

No comments: