Friday, December 11, 2009

kecewa itu disampingku


aku tak mahu menyebut katakata kesat disini..hanya mengotorkan dinding blog aku sahaja..

aku sedang marah..eh tidak..kecewa mungkin.

sepatutnya dari awal ku turuti katakata sepupu kesayangan

'jangan,kelak kau yang susah' kata nya.

aku membalasnya..'aku takut dia kecewa,kasihan'

tapi sekarang..aku yang kecewa.kasihan~~

aku sudah mulai sakit hati dengan jantina itu.tapi itu tidak adil.kerna abahku tersayang,abangabang tempat ku bermanja dan sepupu tercinta juga didalam kelompok itu.

jadi aku hanya harus sakit hati kepada individu tersebut.kalaulah aku pertahankan ego ku waktu beliau membisikkan katakata indah.pasti tidak begini akhirannya.sepatutnya ego itu perlu.haruskan ku katakan 'tidak' padanya.tapi jiwa halus jantina ku sangat kasihan melihat dia merayu.sudah kelihatan seperti padi tak di 'harvest'..

dan sekarang hanya ungkapan padan kepada muka sendiri.lain kali harus banyak sedar kekurangan diri ya!

terusterang aku sangat kasihan pada diri sendiri..sedaya upaya mahu lari dari kekacauan emosi ini tapi sifat tidak sampai hati yang ku anggap satu kerjaan mulia itu mulai menjebak diri kembali kepada kesakitan hati dan emosi.

pipi sudah tunggu air mata lalu.tapi ia tersekat dikolamnya saat terfikir 'tidak harus meleleh kerna manusia sekejam dia.'

aku teringat yang satu itu.teman berkasihsayang ku di suatu ketika dulu.terpisah hanya kerana menjaga hati pihak lagi satu.aku tak rela tapi harus beraksi seperti aku sudah bersedia. kini dia sudah menjalani kehidupan seperti biasa tanpa aku.dan aku merindui dia.tidak pernah terlupa!

maaf aku bermain katakata hari ini.jiwa remaja sememangnya begini.;'(

dia ; si kejam

dia ; si hati mulia

No comments: