Thursday, December 24, 2009

manusia sama tetapi berbeza.


hye..
sekarang ni malam..eh awal pagi kot..emosi?tadi ok pastu ttibe je tunggang terbalik..ehe :(
petang tadi temankan a.k.a ikut farah pergi umah on [exclassmate aku merangkap cousin fara]
lame tak jumpa on..die ok je..still cam dulu..hurmm..afta maghrib kitrg pon balik banting..xde ape sangatlah..kejap je gi umah on tu..ad hal kot..

bile balik rumah takde ape nak buat duk je dalam bilik.online..tapi tak buat ape2 pon.mean tgk lappy pon cam xd mood.pastu ade lah ym~ing ngan zura [my cousin]..cerita skit2 life kt sini..dlu zura nih antara cousin plg close ngan aku..tapi sekrg die da pindah..so da jarang dapat share cerita2 ttg life..huh...

telinga ni mcm terngiang2 dgr lagu 'because u loved me'..ringtone dia yg belum sempat aku tukar..bile cari2 hp..rupenye hp kat depan..sah!!die call..tapi tak sempat nak jawab..so aku biar je..tunggu je la mane tau die call balik..lame..tapi tak call..call je la balik..andd kitrg berbual sampai more than 1 hour..perbualan yang sangat menyakitkan..haha..tapi masa da letak phone tu rasa puas sangattt..bile da a feww hours..cm skrg ni..rasa bersalah sangaat..nape la mulut aku cam hape je malam ni...

tapi mmg patut pon aku cakap camtuh kot..dia banyak sakitkan ati aku kan3....skrg! padan???
tapi eee.tak sampai ati...emm aku nih..fara pon da cakap penyakit tak sampai aku ni da melampau..heh :(

takpelah ..jalani kehiidupan macam manusia normal je...huh....malam ni lega sikit sebab epul n kak ju balik......lepas rindu lat diorg..sekaran tinggal rindu kat dany and danya je..3 mnggu kot tak jumpe diorg......rinduuuuuuuuu sgt..cant wait tomorow.dieorg balik esok~

patu td tgk custom album n dvd wedding epul...hehe..tapi gambar aku??????tak payah cakaplah.. sedih!!haha..sekarang ni mengantuk sgt2..nak tdo la ye..

gudnite..bye tido!

No comments: