Tuesday, December 15, 2009

jarum saat berjalan mengikut arahnya


haloo n hye..

tak taw nak tulis apa walaupun pelbagai perkara tngah berlegar dalam kepala..:(
emosi semakin pulih..dah lame pulih kot..ehe.tapi kadangkadang bile teringat balik..tunggang terbalik semula la emosi aku..haih..tapi outside of me..tetappp control happy n ok sahaja..
hanya sesetengah orang je yg boleh perasan..like ff & ff..hehe.. farah fasehah n farah faiqah la..sibling yang sangat best sbb paham situasi aku sekarang..tengss ,u both!

dia still call n sms ni for this a few day..humm..its ok..aku pun taknak bermusuh ngan sapesape..tapi aku pelik atas alasan ape dia lakukan semua itu..ada lagi 'udang disebalik bihun tomyam kah?'...tapi malam ni dah takde lagi bunyi ringtone dia yg belum sempat aku tukar..dah takde pulak sms dari dia.sudah tamat kah sandiwara ini?..haih pedulikan!!

hari ni tak tahu nak buat apa..first time rasa free semacam..hehee..so pergi bayar sewa kedai (awal pulak aku bayar,belum cukup bulan..heheh)balik singgah bank..masukkan duit hasil perniagaan..sebelum sampai rumah pergi beli detergent!!boringgg kan??

petang tadi pulak temankan farah pegi beli sesuatu untuk dirinya..ambik faiqah n farah's stuff n terus pergi ke tempat farah practicle n tukar kereta..naik kereta fara dan terus ke destinasi..sekejap sangatt grab barang tu n bayar..kemudian balik..ambik kereta yg di tinggalkan di tempat farah practicle pergi pula tempat makan..temankan mereka makan dan aku pun makan jugak..hancuss diet!! :(..terus balik..

malam ni tengah perah otak..deco yang macam mane aku nak buat untuk wedding cake minggu nih!!dah survey kat manamana.dah jumpa 2 atau 3 pilihan..masih kena pilih jugak kan..nnt l aku fikirkan..huhu..sekarang mahu tidur..tapi nak tunggu pukul 12..nak wish birthday qila..1 of my besties..shes da 1st one wish me dat day..its unfair kalau aku tidur dulu kan????..emm tunggu la sekejap..

mata dah kecik.tengh cari kayu kecil yg boleh buat mata ni stay terbukak sampai pukul 12.

No comments: