Monday, April 19, 2010

"come with ur....."

salam..

takde benda sangar nak tulis..sbb hari dah malam..dalam bilik..lampu da off..tinggal tunggu masa mata pun nak off..ehe..

tak ingat hari apa..aku dpt invitation card,my school's gardener invite for her son weddin'..
aku pon tak bape familiar..jarang jumpa..kak wati yang pass card ni..
aku pon."owh..okay" read da name properly..okay betul its my name..

betul kan?thats my name..!
then open da envelope..
huh??
P. wan norashikin dan suami????
P.??what for?PUAN?
dan suami??? hahahahhaha
gelak besar sikit..
hadoi lah pakcik..
saya belum kawen lahh..mana nak datang suami..
kena diet ni..org da pikir..im married..:(...tapi kelakar pon ade..
abeslahh..kena cari suami untuk dibawa ke majlis tu..
hahaha...ada yg nak jd suami part-time?
ehe..
p/s:ralat yang dimaafkan..sebab pakcik tu pon tak kenal saya..haha..pernah jumpa sekali dua je..:)))

No comments: