Sunday, April 4, 2010

hipokrasi

assalamualaikum..

tadi happy sangat...sekarang dah tak berapa nak happy..itu lahh..orang kata jangan happy keterlaluann..macam ni..dalam sedang meraikan kegembiraan tetiba terfikir..hari ini jugak saya terpaksa menjadi penipu..terpaksa okay..:(..tahu tak saya tak pandai menipu..tipu tapi tak bape real..lebih baik saya tak menipu..tapi dalam situasi hari ini saya terpaksa menipu.ianya bersebab..sebab yang mendatangkan kebaikan maybe..bila saya terpaksa buat macam ni..saya akan ditimpa masalah..masalah tu adalah..saya akan jadi tak sedap ati sangatsangatsangat.. maafkan saya ye,kawan.. sesungguhnya saya sangat menyesal..

okay...saya tak boleh bagitahu siapa kawan saya tu.. tapi kalau sesiapa yang baca ni adalah kawan saya.. maafkan lah saya.. saya lakukan semua itu bersebab okay.. sorry banyak2!

nak nangis ke nak putar balik masa and cakap apa yang benar..!

No comments: