Thursday, April 15, 2010

salam..

entah..entah..and entah..
apa yang tengah aku rasa sekarang ni..?? entah..
bercampur baur...happy,sedih,marah,kecewa,menyampah,rindu..entah..
yang aku tahu sekarang aku mengantuk..sbb keletihan siang tadi..
kat skolah tadi lepas waktu kerja..ad meeting..
huu...meeting tu ckp2 je...tp knp aku rasa letih ea?
petang pulak activity biasa jogging ngan my beloved brother,kamarul..
ngan kak tini n kak nad sekali..tambah letih la badan..
aku baru perasan kot..
lately aku tak keluar rumah selain pergi keje n jogging..huhu..[ekin like this*wink2]
back to today..
harini 1st day kak ita dtg kerja afta kena ragut..mak aii.lebam kau biji mata dia..
siann sgt..rm2000 kot kena ragut..haihh..
lunch harini kat class kak is..seronok jugak..akhirnya balik lewat..asyik berborak je..hihi
harini aku dpt berita kecewa tp akhirnya gembira...haihh...sikit lagi mahu gila aku..
baru nak sedih dah jerit kegembiraan.hehe..

apa2pon aku tetap senyum :)

No comments: