Wednesday, April 28, 2010

dah 21 la kau sekarang..

salam..


bismillahirahmanirrahim....

entry ni untuk sahabatbaik ku..

ALLAH SELAMATKAN KAMU..
ALLAH SELAMATKAN KAMU..
ALLAH SELAMATKAN
FARAH FASEHAH..
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
to farah from ekin
"makcik, anda sudah dewasa...saya masih muda..ngehh3
aku doakan ;
sihat sentiasa,
panjang umur,
bahagia di dunia dan kehidupan selepasnya,
jadi anak solehah.
kakak yang penyayang,
kawan yang memahami,
kekasih yg terbaik buat pasangan..
aku sayang kau sangatsangat,
setiap detik kehidupan aku
ada kamu..
kau antara orang terpenting dalam hidup aku..
aku suke bila kau happy.
aku tak suke bila kau sedih,
aku takut bila kau badmood,
aku sebak bila tengok kau nangis.
u're my everything"
kalau nak ikutkan..banyak sangat nak cerita pasal farah..
sebab dia adalah 'a part of my life'
setiap hari akan jumpa dia..
mesti korang pelik..dalam entry ni aku x letak picture dia pon
even dalam blog ni pon jarang ada gambo dia.
bukan taknak letak..
dia seorang yang tak suka orang lain publish pic dia..
kat mana sekali pon..
tp kadang2 terlepas jugak..
hhehe..
sebab dia tak suka baca blog orang..
hehe..termasuk my blog..
tapi tak tahu lah sekarang.
sebab dia jugak seorang blogger..
hihih

No comments: