Friday, June 11, 2010

aku tak suka....

assalamualaikum..

haihh...ekin oh ekin!!
beberapa hari ni..aku macam org blur..plan nak buat itu ini..tapi satu pun tak jalan..
tak pgi medical check up lagi...
tak ready ape2 pon untuk masuk kolej..
ekin!!!!!!bergerak lah cepat...sudahnya perkara yng aku buat "TAH APE2"

aku benci bile aku bosan..sebab bila aku bosan..aku akan buat perkara mengarut..
macam :-

*aku pergi potong rambut....!!!!
warghh..padahal baru je beberapa bulan lepas aku potong rambut..
kali ni pendek sangatt..eee tak sukaa!

*hari2 makan luar
dalam 4 hari je dah hampir RM100 habis pg makan luar..menyesal..:(

*tak buat benda yg patut aku buat
aku tak pegi med.check up
tak beli barang2 nk masuk kolej.
tak update blog sekolah
tak edit gambo yg aku amik dr DSLR baru kak is
banyak benda aku tak buat.

SATU MINGGU yang aku hanya buang masa!

ekin!jangan buat macam ni lagi..

No comments: