Monday, June 14, 2010

imsomnia beserta keletihan..

assalamualaikum..

sekarang 1.58 am.
mata aku still lagi segar bugar..haih..kenapa kah?..padahal..aku kan letih..perjalanan dari cameron sangat-sangat ..hufsz..!@#$%^&!! im vomitted..wekk...pening tahuu..?!..

ehem3(cough..) cehh..
aku pergi cameron highland..!woot woot~haha.. with no plan..on saturday,masa wedding boy..kak dila ask me..;-

"nak pergi cameron tak ,kin"

i was excited..sangat2! percaya tak? this is my first time.?huhu..tapi bila balik rumah..aku ajak my parent pegi..since kat rumah mmg dah takde orang lain..kamarul pergi terengganu,holiday with kak tini's family..but mak refused..haiihh.mak aku tu kalau ajak berjalan..memang susahh..
macam2 alasan dia bagi..nnt kamarul balik lah..nk fetch Lan kat airport lah..hurm..so i taught tak jadi lah kan..

saturday night..
my cousin..zura called..suh bawak dia pergi rumah kawan lama dia..and kami keluar minum and satay! and ask her to sleepover at my house..dia setuju..kami balik before 11 okay..!bangun pagi.
dengar suara danny..

"Acu..siapp! danny nak ajak acu tdo hotel"

bulp...aikkk.jadi pergi??terus mandi and packing barang pagi tu jugakk..terus ajak zura ikut sekali..zura yg sepatutnya kerja on monday pon terus call her bos..ambik cuti..haha..

andd 11am we're start our journey!!

next entry ill upload the pics yg tak banyak tu..

unluckily, forgot to bring any camera...warghhh..hanya bergantung dengan camera phone yg 3.2 megapixels ni je..huh..frustrated!

No comments: