Monday, June 21, 2010

sesuatu janji..

assalamualaikum..
wahhh..lame tak update..ngee :p

sibuk sikit..berc1uti then menguruskan hal2 kolej..
and ditambah ngan masalah peribadi (eceehhh ayat drama)

harini,kejap lagi nk pegi bank buat pembayaran kolej..haha.lagi 2 ari nak gi.baru nak pi byr..?!
lembab nye aku ni..hee:)

semalam.aku pergi skolah nk antar buku rekod..singgah class A..huaaaa..rindu merekaa...hadi hug me..aku dah nak sedih dah..terus aku nk balik.kang lama2 tak jadi pulak aku nk ke melaka..haaha..singgah kelas c&d..then kelas B..gonna miss them...:'(

pergi melaka temankan fara amik transcript apa tah..ehe..
andd congrats to farah and bear..4 flet=4.00 for sixth sem..
tahniah tahniah!!!

akhirnya..aku dgr sesuatu yg mendatangkan ke'bengang' an aku..

ahh.!nape nak selindung2?!!

haiyaa..ekin...ekin!!

promise!nk post bout cuticuti cameron and boy's wed ceremony. :)

No comments: