Monday, June 14, 2010

geram membawa benci

assalamualaikum..


geram + menyampah + sakit hati tengok perempuan ***** tu..
wekkk..ko ingat dah bukak account facebook dah cukup maju..
sikit tak dengki.
meluat dengan orang mulut jahat..

* utk yg lain = sorry saya agak kasar..:|

dulu kawan tapi pasal mulut longkang..wekk..
benci sebab dia fikir dia sudah jauh lebih maju dari aku..
eww..puhhhleasee..

aku sebenarnya sikit pon dah tak mahu fikir pasal dia..sorry lah ye..
aku ni sebenarnya tak de lah kejam sangat..susah untuk aku marah orang lama2..
cume jangan sampai runtuhkan kepercayaan aku..itu cukup mendatangkan kebencian..
pasal mulut badan binasa..

memang dulu dia pernah berjasa..tapi like i said..benda lain nak buat kat aku buatlah..jangan nak jadi mulut tempayan pergi cerita pasal aku satu kampung..selama berkawan..biasalah msti kita ada rahsia2 kan..then once kita tak dapat nak tolong (bukan taknak tolong) dia..dia pergi buat cerita buruk pasal kita pulak..sape tahan??dulu cakap..wahh..konon dia lah orang yg paling boleh dipercayai..wekk.muntah darah tahu..

lagi tak tahan..siap nangis2 tu depan orang sambil memburuk2kan nama baik aku..jahat tak dia?
eh tak lah..dia baik!! aku yang jahat..dia banyak tolong aku..bile dia nak mintak tolong , aku TAKNAK tolong...itu menurut cerita dia..okay!

ah..malas aku nak cerita pasal dia lagi..buat kotor dinding blog aku je..


* sejak jadi remaja...ini adalah pertama kali muka aku ditumbuhi pimples yg berbijik2..
geli+geram+sakit= ahh..benci aku..

No comments: