Saturday, August 21, 2010

bahagia kah?

assalamualaikum..

baru sampai rumah banting dari bangi..:)
balik dengan excited nk jumpe parent n abg2 yg ku rindu..cehh..
sampai je depan rumah..salam kamarul..he tell me that abg aku,epul accident..huihh..kedengaran agak teruk..tp condition kete die lah..dia okay je alhamdulillah..

hari ni test business math [mat 112] & fundamental of management [ mgt 162]..
agak mencabar lah 2 hari ni..lately cume tdo 3 jam sehari..study sampai lebam! haha..
tpi takpe2..its gud for me..before ni duk rumah dah terlebih2 tdo..huhu...

crisis ngan farah belum selesai..emm..entah lahh..aku rindu diaa..:(
nasib baik minggu ni busy..so takde lah aku terfikir sgt..kalau tak mahu stress aku..huhu..

tak ingat ramadhan ke berapa yg lepas..aku as middle manager ( ciss..guna bahasa management lak..hehe) arranged 1 majlis berbuka puasa for my class a.k.a section 1..and its done smoothly..best gilaaaa!.. we all berbuka kat aura spa,south city plaza..buffet dlm spa..syokk habes..bila cafe spa tu we all je yg conquer..lagi best bila my classmates semua puas hatii dgn majlis tuh :)..almost semua pergi except eqa yg m.c, and manda yg terpaksa tarik diri last minutes and another on is hajar..:( takpe2..bakal ade next bebuka puasa sama2 lagi :) insyaallah ..




No comments: