Thursday, August 26, 2010

careless mistake!

assalamualaikum..

hari ni jumaat,cuti nuzul quran..tapi aku still atas katil hostel..agak pelik kan..bile cuti tapi aku tak balik banting...huhu..esok ade test accounting (ACC 115)..harap2 aku boleh jawab.andd yg penting trial balance nnt BALANCE!! hee..sekejap lagi ade study group dgn roomate..petang pulak study group dgn classmate..malam nnt insyaallah study individually...

last saturday pon ade test..bussines math n fundamental of management..dah dpt paper MATH..agak dissapointed..aku byk buat careless mistake..:'( kalau aku hati2 masa jawab tu mesti boleh dapat 96 or 94...:'(..my bestie ,bayu,abe n khai semua dpt 94-98..jealous ngan diorg...diorg mistake 1 or 2 je..yg aku ni..benda dah tahu nak jawab..tp salah letak colum la..salah letak nombor lah..tak bundarkan final answer lah.! benda2 tu sume potong markah banyak2..2 - 4 mark...sayang gilaa..ekin! test 2 untuk math nnt score habis2 k.! insyaallah.. :)

MGT punya paper belum dapat lagi..takutnya...masa jawab hari tu alhamdulillah mmg boleh jawab..tapi tak banyak point yg aku bagi..subject MGT ni macam subject sejarah kat skolah dulu...ingat fakta,tokoh..aishh..aku ni sejarah dulu pon terlebihh cemerlang...bab membaca n hafal ni..aishhh..kureng skit..tp naseb baik aritu study group ngan classmate..sesi Q n A tu sangat berkesan :)

untuk account ni pon..kena score jugak sbb subject ACC 115 ni subject core! INSYAALLAH..ekin boleh...ekin nk dekan! ;)

No comments: