Saturday, August 14, 2010

ramadhan & teman :)

assalamualaikum...

First of ramadhan, penuhi jemputan berbuka puasa dr Amirul Ghaffar [mimi's boyfie] kat rumah dia @ seksyen 3..alhamdulillah..1st ramadhan dah ada org belanja berbuka..ngee..sedeyhh..first time sahur n berbuka tnpa family..time sahur,aku jd touching pulak..kitrg dah la tak teringat nk beli makan..kami semua makan butterscotch je..nak nanges dah..naseb baik ada roomates n toiletmates [mimi,as,erny,dekna n tyra] mereka buat aku tak jadi nak nangis..:) thanks sayangg.:)

Alhamdulillah puasa aku berjalan lancar..tak rasa letih sgt..:) and baru dpt buat terawih sekali..sbb minggu lepas byk quiz..so nk study malam..insyallah..minggu ni nk terawih banyak2 ..second puasa..aku balik banting bawak kelima2 mereka berbuka kat rumah ku..mak masak macam2..hee..:)..as every ramadhan..satu family aku mesti akan berbuka sama2..bukan senang nk jumpa salu..masing2 pon dah ade keluarga and comitment masing2..sukaa :D..

Ramadhan ini jugak buat aku tiba2 jadi addicted kat nasyid..everyday ade je lagu nasyid yg aku download.:p...ni semua bermula dari kawan2 baikku kat kolej..bayu n khai la..mereka ni mmg ade background n involved ngan nasyid before this..kitrg berborak2 pasal nasyid n nyanyi2 dlm class sblm start class..:)tp kan..trust me..dgr nasyid kan buat kita tenang gilaaa! try this!aha..:)

Aku rindukan teman baikku..farah..sedikit masalah antara kami..tah tahu nak kata macam mana lagi..mungkin kesilapan tu dtg dari aku..:( i miss you sangat2 dear! sorry for everything..aku letak diri aku serendah2 nya pohon kemaafan dr kau.. :''(


No comments: