Wednesday, June 3, 2009

cuppies day II !!!

sorry2..last post sgt pendek..haha..
bukan ape..baru nak tulis blog je my mum dah ajak gi amik baju kat tailor la, gi beli groceries la...
karang aku x mo pegi taw die cakap ape..
"mak nak cakap ngan ijam suh potong internet karang"//ugut shiot...
haha..so ikowt jeee keyh..
lagipn tadi i went shah alam...beli "bakers thing" ..huhu..
aku gi kat BAGUS...name tempat tu bagus k...tapi tempat tu mmg bagus pun..
all in..even kedai tu not as big as 2ply tapi aku rase banyak benda yg aku boleh dapat kat situ..
so to sape2 yg nak beli "bakers thing" dgn harga yang berpatutan...aku syor korang gi je situ..
jalan rugby 13/30,seksyen 13 ,shah alam..the shop dkt je ngan giant shah alam tuh,selang 2-3 kedai je ngan cafe zul zahya...tapi time aku gi tadi cafe tuh blm bukak lagi klu x conform aku serbu..!!

ni ha tmpat aku pegi tadi...
back to cuppies day..

hari yang sangat menyeronokkan..
aku smpat borak2 ngan a few jelah sbb all student are divided to 2 groups..
n i am A group..
yg aku ingat la ek..
aku
fara
lyla
dak miri tu,
nadiah
nadiah's cousin
kak amy
ade lagi tapi x bape nak ingat lah..
haha...sperti biasa aku rase aku lahpaling banyak bercakap..
u know me...pot pet3..hahha..

this time aku amik pict dari blog layla
to layla : xmo mara ek aku amik pic nih..
hhaha


our group's work!!orange poppy n butter choc


da fondant cupcake


how to make fondant..


this is mine..damn burukss!!aku tibe2 blank..no ideas..aku period pain time nih!
and i dont know who..ade org terlanggar decoration aku..look at the blue one yg atas tuh..cacat dowh.




nih time awal2 class..make a orange poppy cake


the last part paling aku suke..dpt cert..
aku balik umah n said to all my abang's..
i got
DIPLOMA..
abang aku kate..
"huh..kecowh..org degree pun x batak"
sengal ayam..!!suke ati aku ok...!

to layla:aku pun nak pegi lagi kls ckgu noraini..maybe for cookies

wrotten by :ekin.11.59 p.m

No comments: