Saturday, June 6, 2009

emay going 19,kak liza going 26

HAPPY BIRTHDAY!!!HAPPY BIRTHDAY!!

sungguh meriah..xoxo..
7th JUNE 2009..
today is emay and kak liza's birthday..
xkenal ehh..
ok let me introduce..
emay is my beloved cousin..merangkap closest friend..
and kak liza is my sis in law..my 2nd brother's wife..diya's mommy//

kak liza x suke suprise party@birthday party or ape2 party fer her..
die kate "aku dah tue ,x payah party2"
haha..
tapi aku tetap gak nak wat cake  her..
n nde an (emay's mom)  ask me to bake a cake for her son..not only 1 but two!!!
utk ejad sekali die kate..
"aritu tyme birthday ejad xde wat pape pown"
hahah..okeyh2..ini lah waktu nye aku nak tjk skill..
emay called  die nak blueberry cakes and chocolate moist fer his adik..ejad..
okey order taken..hahaa..berangan aih..
nnt aku da siap aku upload itu cake punya gamba okeyh..!!

No comments: