Thursday, June 18, 2009

working.

semalam bersamaan ari rabu..
aku cuti keje kat bridal boutique
pasal ade company tu panggil inteview,..
so aku pun pegi..then after 1 hour die called balik suh dtg keje esok(that mean today la kan)
ee..aku x mo lah..salary sgt rendah meyh..
ikut hati aku xmo..
die siap warning..keje x mo benti2 k...
pegi ****** la kamu..
aku nk sambung blaja dowh..
sampai bile aku nak jd kuli kau..

tapi aku gi gak keje ni tadi..
surrounding ok..
ade 6 staff 2 anak boss..
1 je malay..company owned by chinese..so mostly da staff pun chinese la kan..sengal ayam.
da lah a a nye staff malay tu pun nak resign..
tapi diorg look okay fer my 1st day nih..
xtaw la ari seterusnya k..

aku pikir mmg aku nak keje kejap je ok..
aku nak duit sendiri ..
lagi satu keje nih ade cuti weekend..
emm saturday halfday..
at least aku leh wat cake on sunday\...

keje tu cover department sales lah..
aku cover tuk bricks sales..
blu buat lagi tapi aku dak pening da..
ade D.O lah P.O la ,C.N la bagai..
duuh... cam mau stress lagik je..
camni baikla aku jadi cashier kat supermarket..
kire duet je..best..
boleh wat overtime..
tapi xde cuti weekend..
weyh..bagi laku keje best sket weyh..
keje yang 5 ari je a week..
salary up sket...
hhaa.banyak la aku punye cantek en.

semalam punye story yek..

aku gi alamanda ngann fara n faiqa..
best gak arr..
tapi peristiwa sangat memalukan...
sumpah aku xkan pakai lagi hi-heel tuh...
malu gile....boley plk nak terjatuh kat escalator..
imagine lah....bawah escalator tuh dah lah food court conform ramai en..
yg dpn aku time escalator tu pulak..adelah guys yg x kureng hensemmnye kan..
aku x tau la kate malu aku tu dah tahap ape..

pastuh nak cover turun j eescalator tuh trus masuk esprit..tgk baju kat situ..
wahhh dah aim satu ni..
aku nak gi amik baju tuh..
jatuh pulak hanger..
aduhhhhh..ekinnn!!! pehal ko nih..
malu lagik..

pastuh lapar ar pulak..
kitorang pun gi makan kat johny..
harghhh!!
baru duduk x pasan tangan aku tersentuh memangkuk kat meja tuh..
tapi x jatuh ok...cume bunyik je..
malu3..
ngeeeee

afta that kitorg gi karaoke kat situ..
best..
lame giler x karaoke ngan farah..
so tibai macam2 lagu..
indon,malay.english sume...
fara sampai hilang suara..
hehe..klaka..

balik tuh singgah umah fifi(farah's boipren)
1st aku tgk die nih..
buleyh tahan ar..
die baik kott..
leyh jaga farah baik2..heheh..
aku restu weyh..
hehe suke2 je aku..
aku restu ke x suke hati depa lah nak bercinta kan..
hihi..
all da best,u both!

aku plak bile eyh...?
lame sudeyh single..
hehe..

No comments: