Saturday, June 6, 2009

try buat cupcake...again..

salam...
sejak dah gi kls cupcakes ni..aku terlalu taksub sgt ngan benda kecik nih..
hahha..btul..bygkan..everytime jumpe fara ke eja ke salina ke especially kak dila..
aku akan bercakap pasal cupcake je...cupcake..cupcake and....cupcake..
xde benda lain dah..hihi..
and boleh kate sepanjang minggu nih..byk time aku di abiskan untuk cupcakes..
isnin pegi 2ply..rabu pegi bagus...n pagi tadi aku pegi 2ply..tapi tutup..n trs gi bagus n..tutup jugak..last2 balik banting je..beli kat bakers mall je
ha.. citer pasal bakers mall ni..shop nih kat banting je..
dkt2 ngan TMpoint..
dulu klu aku buat kek suke2..salu nyer aku cari barang kat sini je..
tapi skang nak try advance sket gi la kat BAGUS kan,,
b4 dis bakers mall ni x byk sgt barang..its coz shop ini baru je bukak last year..
tapi pagi tadi aku pegi..
wahhh..da maju shiott..
cam2 ade..tapi harga die mahal skt berbanding bagus n 2ply..
tapi tu lah....dekat x payah nak xisi minyak pegi jauh2..penatkan badan je..

balik je dari bakers mall tadi aku lunch dulu..lapar aww..
n trus je...buat cake..orange poppy..aku suke kek 2..
hehe..
kira aku nak ajar kak dila la since die x dpt pegi class aritu pasal die tetibe kena keja ari sabtu lak..
hahha..aku pun xpass nak ajar orang..ape daaa..
tapi oklah kan..
tapi yang bengang nye..tangan aku ni masuh x lembut lagi nak pegang piping beg tu..
boley tu boley tapi hasil kurang mnemuaskan..
but i think its better than dat day...xoxo

this is from me and kak diela


p/s:masih mencuba...xoxo


No comments: