Tuesday, December 7, 2010

Saya Sayang Blog Saya | Blog Exchange Asrol Mania

Assalamualaikumm....

Entry asrolmania yang menjadi pilihan ekin =)

Ini Banner blog Ekin =) (kalau size banner ni besar sgt..tolong kecik kan ye) =p

Saya sayang blog saya kerana blog ni la tempat ekin luah segala-gala..yang kadang2 tak sesuai atau tak berkesempatan nk luahkan pada orang kat luar sana..blog ni jugak teman tidur saya..mesti nak jenguk blog ini walau sekejap sebelum tidur..jadi saya sayang blog saya!!

Entry yang ekin suka dalam ekin punya blog ialah


suka entry ni sebab boleh motivate diri ekin balik.. agak2 terhanyut je nak bercinta..ekin baca entry ni..and sedar semula.. :)


" kawan-kawan !! sape2 je yang baca entry ni.. jom la join Saya Sayang Blog Saya | Blog Exchange Asrol Mania ni.. :)"

1 comment:

Adam Raqie said...

Dah... Trima kasih sebab join... updated http://www.asrolmania.com/p/blog-exchange.html