Friday, January 14, 2011

kawan saya, saya suka sayang mereka !

assalamualaikum wbt..

isnin lalu, pagi isnin yg sangat berbahagia to me n friends ! ha ha ha..

okay..firstly ! isnin itu 10 january 2011..
hari tua untuk roommate, bedmate and sometime pillowmate ku !!
nurul 'atika tupany !! takde lahh tua mane.. baru 19 tahun.. tua sikit je dari aku ! ngee ;p [tipuuu..haha]

untuk itu .. ini ucapan buat eka !:

Allah selamatkan kamu !
alhamdulillah meningkat lagi satu angka dlm hidup kau..
bersyukur sangat dapat kawan macam kau..sgt memahami..
sanggup kau bersengkang mata setiap malam semata2 nak dengar cite aku yg tak pernah habis2..hehe..time susah senang aku..inshaAllah ,kau selalu ade !
since last sem.. bile aku ade problem kau lah pendengar setia..
thankks gilaa kat kau !! aku sayang kau weyh !!
semoga kau dapat dekan sem ni ! kita same2 dekan taw.
semoga kau dikelilingi dengan orang yg sayang kau ..
semoga kau dikurniakan kesihatan yg baik..boleh dengar aku membebel sebelum tido lagi.;p
semoga kau dilimpahi rezeki yang tak putus2..
semoga kau panjang umur!
semoga mulut kau kurang laser... haha

okayy lastt ayat dari aku !! -- eeeeeeeeeii! tak menahann ..HAHA

sory eka- tak beragak-agak-agak aku membahan kau !!
haha...

back to da story for hari isnin !!
berita gembira la buat aku n friends yg dapat mara ..
cek mara keluar..yeay !! abis class terus pgi deposit cek !! SEMANGAT !!
haruslahh kan.. hehe
ini kek birthday eka!
dah tak berapa rupa kek..
sebab perbincangan terlalu lama.
dan lakonan yg terlalu berkesan ..
lilin pun dah pendek !
haha..

caption sebenar diatas cake ;
selamat hari tua
budak tembam
'atika
19

malam isnin !! suprise utk eka dengan budak2 bilik ! HAHAHA..
ekau terkono eka woi !!
eka terlalu 'cuak' dengan keadaan AN yg tetiba pengsan !!
kaki eka gigil akibat terlalu risau ...
rupa2nya kena tipu belaka...
hahaha..sorry eka..XDE NIAT nk bgi kau terkejut..tapi memang SENGAJA ..ehe
terima kasih buat pelakon handal...
AN selaku mangsa pengsan..
MEKJA selaku orang yg terlampau panic
PIKA selaku orang yg gubra nak call warden - haha die call en.azmi -agak2 la nk call warden lelaki haha
DANDAN selaku penambah gelabah..
NANI n AS selaku pembawa cake dan hadiah
akhir sekali aku selaku orang paling menggelupur ..lari sane lari sini..takde tujuan..
haha..SYABAS !!


No comments: