Saturday, January 22, 2011

tunang ??

Assalamualaikum...

sape nak bertunang ??? ekin ke ? ahaha.. tidak2..bukan aku tpi seseorang yg sangat dekat ngan aku.. biar rahsia dulu 4 this time ! nnt aku post bout it later. !
plan yg sgt suprise.. tetiba je..haha.. so sumenya inshaAllah akan berjalan serba sederhana.. bagus jugak.. elak pembaziran..kan2...

sebagai pihak yg meminang.. rasenya tak de la se'busy ' yang di pinang..haha
cuma penyediaan hantaran je..cincin tunang & rombongan yg bakal di bawa ke rumah yg bakal di pinang..

semua barang hantaran dia dah beli.. tanpa pengetahuan. sorok2 je beli ehh.. haha
tinggal urusan ak sebagai anak dara kena la decorate2 sikit..mana yg termampu..macam yang lepas2 la.. tangan yg tak berapa creative ni la yg sibuk kacau2 hantaran..

lepas selesai decorate2 hantaran nnt tinggal tunggu hari je nk berangkat..
bila lepas selesai semua tu nnt .. aku akan tinggal sorang !! :'(
lama pulakk tu nak tunggu giliran aku .. huhu.. tapi takpe laa..
takkan nak tunggu aku pulakk kan.. aha.. :)
aku dah la single lagi.. ahah.. takpe2 ekin.. single itu seronok..

bila single.. boleh la enjoy macam dlm gambar ni !
macam ni ..
dan macam ini !.. hahaha
semua diatas ade lah sepupu saya !
eh yg pakai spect n freehair tu anak kepada sepupu saya !
hahaha..
missthem >,<

No comments: