Monday, December 10, 2012

sanah helwah ekin siri 2

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

Assalamualaikum wbt

ayuh selawat

Sambutan hari lahir tak berakhir malam itu sahaja .
Pagi 5 disember tu , aku tengah bekerja sbg fasilitator kem pemantapan diri ,
lagiiiii terharu .aku dapat 2nd ..cake kat sini .

sedihhhhhhh bila diorang nyanyi lagu selamat hari lahir (aeman)
nak nangis tapi ala-ala cover sebab ramai budak2 .. hahha and simpan air mata untuk 8hb .. closing kem .. haha
surprise juga bila konon2 ibu panggil semua fasi masuk dalam dewan .. aku pun masuk la dewan dari dapur dengan cemasnya .ecehh...jeng3 .. Allah selamatkan kamu ..Allah selamatkan kamu .. Allah selamatkan ustzh ekin  .. Allah selamatkan kamuuuu... sayaaa sangatt maluuuuuu tahu... hehe..

sangat2 terima kasih kepada semua fasi2 , peserta ..untuk doa kalian .. terharu . sejujurnya saya x mengharap langsung sambutan ni dibuat .. cukup sekadar doa .. ya Allah doa yang sangat2 saya perlukan . kerana dalam ramai2 orang mustahil Allah tak makbulkan seorang pun dari mereka kan ,..lagi2 didoakan dalam pusat pengajian AlQuran yang penuh barokah wa rahmah . InshaAllah . :')

syukran
Jazakumullahu khairan kasiran semua ..

gambar credit to asyhraf photography

No comments: