Monday, December 10, 2012

Sanah Helwah Ekin

Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha penyayang 

Assalamualaikum wbt .

Ayuh selawat .

5 Disember 2012 genap aku berumur 23 tahun ..
Alhamdulillah .. Allah masih sudi beri aku kesempatan merasai nikmat hidup .. 
Makin bertambah usia bermakna makin dekatlah diriku dengan kematian .

Doakan semoga aku dikurniakan sifat2 mahmudah , bertambah ketaat kepada Allah taala, jadi anak yang solehah ye dan seterusnya dapat menikmati nikmat syurga satu hari nanti .. Amiiinn  

Tahun ni , tarikh ulangtahun ini aku ada kat bangi .. 
kalau sambutan ulangtahun macam biasalah mesti ada surprise ..

surprise yang mula2 nya hampir kantoi . 
tapi mereka ni bijak .. tukaqq plan .. hehe 

layan gambar jom ..
 

housemates buat semua ni .. terharu tak ? mesti lahh terharuuu .. ececehh..


saranghae <3 p="p">


nikmat sahabat baik :')


style wajib ..hehe 


sesungguhnya bersyukur dapat sahabat seperti mereka . susah senang bersama . mereka sangat baik . walaupun aku  x berapa baik :( .. sedihhhhhh bila ingat kitrg dah nak berpisah ..ini sem terakhir . moga ukhuwah ini tak terputus sebaik habis diploma .. 

NANI . DANDAN . EKA . MEKJA . PIKA . CUHA .. 

i love u all fillah <3 p="p">

No comments: