Friday, May 7, 2010

cerita melaka and seterusnya.

bismilahirrahmanirahim..

salam..

khamis,6mei..pg melaka sbg peneman setia sahabat baik.:)
serious..niat utk meneman cik farah..tiada niat sampingan.
hihi..bertolak dr rumah - pagi around 9am then breakfast @ mcD banting..
fara siapkan sikit lagi report dia..pukul 1030am bertolak to melaka..
tak ingat pukul berapa tunggu popo(kawan fara) kat r&r air keroh..
pergi mitc,popo pergi jumpa satu lagi kawan mereka..azim..
kami amik syida kt melaka central..popo pergi amik bear kt bukit beruang..
ambik noni pulak kat hostel..
jumpa mereka kat kedai makan [fara kata tempat mereka selalu lepak time study dulu]
minum je sbb we both masih kenyang makan sausage mcmuffin pagi tadi.
yang lain suma makan..habis tu,kami pergi kolej fara a.k.a KYM..
aku n noni tunggu dlm keta- fara n syida anta report..
a few hours..fara n syida sudah kelihatan..
hantar noni ke hostel kemudian syida ke melaka central.
tinggal kami berdua balik..
pergi dataran pahlawan..beriadah sebentar dengan kawan2 fara..
aku ni dah jadi tak segan dengan diorang..diorang sgt friendly..:)
first time jumpa bear yg dah lama kenal kat cyber..haha.
first time jumpa azim yang terlalu havoc tapi best..klakar..hahaha
yang lain tu pernah jumpa dahh,,kecuali beberapa yg mmg tak kenal lgsung..:p
bertolak balik banting..hujann kat highway.tp okay je..tak jammed.
sampai rumah 930pm..khidmat diri kemudian tido..:))


"makan carrot nnt mata cantik kan,cikgu"

pergi kerja..jumpa anak2 kesayangan..
aku dah mula rindu..mcm mana lahh bila aku belajar nnt..:(
terharu bila diorang sgt ingat pesan aku..
macam..; diorg ingat pesan aku suruh makan sayur..
makan jangan tumpah,
jangan lari dalam kelas,
minta izin dengan cikgu bila nak pegi toilet.
susun sliper balik lepas keluar tandas..

n banyakk lagi..

diorang sgt mendengar kata and cepat ingat pesanan cikgu..:))
i love them..<3

No comments: