Thursday, May 13, 2010

hanginnnn!

Salamm..!

13 mei.hari ni birthday AMYLIA.
my cousin's daughter~
HAPPY BIRTHDAY AMY SUMI JELLY MASIN!!
hehe..itu name dia oleh abang aku..

dah besar da si amy ni..
dulu dia sgt rapat ngan aku...
dari kecik sampai le ke besar..
salu tdo umah aku..maklumlah aku ni takde adikk..:)
dulu time aku masuk uitm..
dia siap demam2 sbb berpisah ngan aku..
amik baju yg aku salu pakai..dia duk cium2 baju tu..huhu...
sekarang dah anak dara dahhh!!
aku pun dah tak banyak masa ngan dia..:(
takpe2..ada masa nnt kita kuar jalan2 k ,amy!!


amy pemegang air berwarna merah :D

[bulan ini bulan celebration..!@.@]

harini perut asyik masuk anginn je..
breakfast lewat..msk angin
lunch lewat..msk angin
dinner lewat..msk angin
heee..ngengade betul perut ni..
salu tu skip makan takde kesah ponn..
saje je nk suh aku makan bnykk..:p
hanginnnn je aku..:D


malam ni dating ngan pejul..hahahaha..
ya lorr,since putus2 tunang ni jarang da kami jumpa..
hehe..(jgn terlalu taksub dengan ayat di atas ^ .. gurauan semata) :)
tp tak jd keluar berdua pun..aku suh ajak qila n lisa sekali..
dah lama tak keluar ngan mereka..rinduuuuuu sgt!
suka gilaaa..mereka teman aku pgi clinic then pegi makan dkt 'Melur'
hantar lisa blk...pastu bawak qila pergi supermarket nk beli filter pe bende tahh..hee baru balikk..:) sukeee..!
left to right ; lisa qila ekin :p

farahh pergi beriadah n berdating2an with her boyfie...heee..:)))
maaf sy tak bleh ikutt la makcik..! takmo disturb2!!heheee

btw. BIG CONGRATS to QILA sbb dpt msk UTHM,batu pahat..kan best kalau kite dpt study same tempatt..kan3?
to LISA n PEJUL teruskan perjuangan korang kat sini tanpa kami nnt..huhu
jgn risau semangat kami still ade kat banting tercinta nihhh..hahha..ecehh..ayat macam drama!

okey,aku sgt nervous!

No comments: