Monday, May 24, 2010

moga ini yang terbaik!



Salam..

Aku menaip dari kelas..tinggal kurang dari 2 minggu saja aku nk tinggalkan kelas ni..mungkin buat selamanya..sbb tak ade kemungkinan aku akan kerja kat sini lagi..:’(..Balik keje nnt aku akan hantar resignation letter..berat sangat aku nk taip surat tu malam tadi..tp demi masa depan..ecehh..

Harini aku marah sorang murid..and tetibe dia melawan…sebaknya aku, tuhan je yang tahu..sebelum ni tak penah macam ni..lepas tu aku bercakap ngan murid lain pun suara tesekat2..budak2 yg lain terus jadi diam…aku pun terus cakap tak berhenti..nasihat and sampaikan pesan bila aku tak de nnt..murid yang melawan aku tadi tetibe je nangis menyesal..lpas tu,semua jd ok blk..tp dlm hati aku..(T.T)..

Haihh..tak pernah la aku rase segembira kerja kat sini..:)..gonna miss my pupils..eventho kdg2 mereka sgt degil,sgt bising...:) absolutely,will miss my colleague,kak wati,kak ita,kak is,ckgu sufi,kak zie and semuanya lahh..

**crying jap..sobs..sobss..(T_T)

<3>

No comments: