Wednesday, May 26, 2010

di 'tag'??

assalamuaikum..

blogger syazwani azeera telah menge'tag' semua followers beliau..andd sy adalah follower beliau..jadi sy telah di tag..:D ngeee.

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta keangan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)

(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
__________________________________________________________

1) nama ku wan norashikin,idea name diberi oleh abang sulong[menurut cerita dongeng mak sebelum menidurkan aku waktu berumur 6 tahun:)]

2) anak bongsu and anak perempuan tunggal dalam family.

3)sifat ku agak kasar..ehem..clumsy sebenarnya..hik3..jalan sikit..langgar itu..jalan lagi.. langgar ini..dulu time skolah classmate panggil ku 'mak langgar'..haha..

4) bile dah lekat pada suatu perkara..susah nak tinggalkan..
ex: i love my job skrg but dah nk kena quit atas comitment lain..berat ati...:'(

5) suke dengar lagu slow2,sedih2,lembik2..say no to hard rock..aha..


6) pemaaf kot :)..kalau marah kat orang..marahhh sangatt!tapi kejap je..baik lelaki atau perempuan..kecuali beberapa kesilapan..:p

7) perindu...sikit2 rindu...sikit2 rindu..haha..

8) peng'kesian'.. aku tak boleh dengar cerita sedih..cam cerita sesuatu yg mendatangkan 'kasihan'..
abang aku suka usik aku..dia cerita sesuatu yg buat aku rasa kesian sampai nak nangis..:)

9) bila first time dating..aku takkan berias cantik seperti org lain..sedaya upaya memakai sesimple mungkin...terima seadanya adalah lebih baik bukan?

10) sikap ku tak seperti remaja seusia..
kawanku berkata "ko pernah jumpa tak orang yg umurnya 20,tp perangai macam mak ko"
di merujuk kepada aku..sebab aku bg nasihat cam org tua2..hehe..

11)jangan beri aku peluang berasa selesa brcakap dengan kamu..sebab aku akan bercakap non stop smpai perkara itu sudah tahap merapu..:D

12)sangat cepat lupa ; everything yg aku nk buat esok..aku akan listkan dulu..salunye itu pun akan lupa..ngehh..

13)please jangan cakap slow2 terutama bila aku tak memandang wajah anda..sebab aku tak pernah fokus dengan org yg cakap slow ni..aku sentiasa menganggap mereka hanya bermonolog tetapi terkeluar suara sedikit..:)

14) suka menyesal..-banyak perkara dalam hidup yg telah kukesalkan..sesungguhnya itu habit yang tak bagus.:(

15) tak suka jawab teka teki..macam bodoh je rasanya..ehe..
so bila abang aku bg soalan teka teki..
aku akan jawab "ntah..ape jawapannye?"dan yg pasti aku akan di marahi "kau ni..berfikir pon malas"..hehe

16)semua benda pon aku nak minat..tahu tak aku pernah pegi class menjahit..tapi tak khatam..sekarang ni kalau suruh aku jahit lurus pon belum tentu lepas..:p

17) suka sangat menyanyi walau suara tak seberapa..kadang2 tengah makan pon nk nyanyi..
ingat lagi masa tengah buka puasa.tak ingat tahun ble ..tengah2 makan tetiba terdengar lagu misha omar pulak kat tv..aku bantai nyanyi macam nk buat show..sudahnya kena marah ngan abah..terus senyap..:p

18)tak banyak benda yang aku tak makan..itu pasal aku tak kurus..aku cume tak makan;-
*tosai
*capati
*peria
*benda haram
*makanan basi

19)aku susah nak in love..once dah clash..insyaallah lagi 2 tahun baru aku nak bercinta balik..:))

20)aku tengah merindui kawan lamaku..ianya seorang lelaki..

21)aku masih mencari kawan baik masa aku form3--siti adibah jamal..manakah kamu dyba?

22)aku tak tahan mengantuk..aku boleh tdo smbil duduk,sambil online dan kadang2 sambil bercakap..:D

23)aku suka pakai caftan masa nak tdo..sexy yaww..haha

itu sahaja...

dengan resminya...sesiapa yang baca entry ini..anda diTAG..
sila2~

bye:)

No comments: