Wednesday, May 19, 2010

Happy Teachers Day!!

assalamualaikum..

terlambat sikit post n3 nihh.hihi..busy skit lately..menghabiskan hari2 terakhir di SKKB..huhu..

monday,17may.
ada sambutan hari guru kt skolah..andd sebagai salah seorang warga skkb,secara langsung aku turut terlibat la kan..we've asked to wear a school's clothes.which is, aku baru je amik dari tailor on sunday..huhu.nasib baik ok je..tak pyh nk alter2 lagi..

andd tak sangka i got a few presents from pupils..ya laa..i'm not their real teacher.but still..ouh.i love u all la pupils..!


berkaca beb mata ku baca tulisan tangan murid ku ini..:')

antara hadiah yg ku terima..
ku hargainye!
love you pupils!

ha..yg ni aku nk complain..
ini aku ambil dr buku acara hari guru..
please3..stop calling me PUAN..
huhu

andd..just wanna share..betapa sibukknye aku hari ni..smpi bwk blk keje..
huhu
last2 tak bleh nk siapkan jugak..
sbb..tertinggal 1 fail kat sekolah.
hehe

No comments: